wtorek, 9 grudnia 2014

inspirations/science

Ostatnio jestem dość rzadko, ponieważ ostatnie dni do świąt i do poprawiania ocen. Na szczęście około półtora tygodnia i wolne, można odpocząć. Parę dni temu padał drobniutki śnieg już kilkakrotnie, zimno na dworze. Ogólnie teraz na wszystko mam mało czasu, czasami po lekcjach muszę zostać, żeby coś poprawić,napisać. W domu to uczę się na poprawę albo sprawdzian.
Jutro mam jeden sprawdzian. Szybko się robi ciemno. Tak jak pisałam w poprzednim poście, że ma pojawić się phone-mix, sesja itp, postaram się!
Pytania? - ASK , Email: kasia-stachyra@wp.pl
INSTAGRAM





11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne inspiracje, czekam na kolejne posty ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje ^^
    fashionwithuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie ma śniegu;c
    tez musze zostawać po lekcjach .. :c

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te zdjęcia, uwielbiam takie oglądać :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też zimno. Mało czasu na wszystko :/
    Fajne inspiracje :)
    Może wspólna obserwacja? Ja już jak coś. Odp. u mnie
    lumiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Warkocz na ostatnim zdjęciu mnie jakoś oczarował :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :) Oby jeszcze przetrwać te dni szkolne, a gdy rozpocznie się przerwa świąteczna to naprawdę odetchnę z ulgą.

    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia !;)
    zapraszam do siebie :
    http://lifebystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń