piątek, 18 września 2015

getting closer to autumn

I następny tydzień za nami. Dzisiejszy dzień w miarę szybko zleciał, skończyłam szybciej, miałam w sumie 3 sprawdziany, ale nie było tak źle. W następnym tygodniu mam mniej, niż w tym. Od wczoraj ze znajomymi nagrywaliśmy tak dla zabawy dubsmasha, i wstawiłam na youtube, miałam tego więcej, ale nie chciałam, żeby trwało za długo, w poniedziałek znowu ponagrywamy i może wstawię. YT [KLIK] Prawie październik, a wczoraj było prawie 30 stopni, dziś też jest ciepło, a przedwczoraj zimno, zmienna jest ta pogoda. 








bluzka- KLIK / narzuta- KLIK / spodnie- bershka / torebka- KLIK / buty- Adidas Superstar

26 komentarzy:

  1. buty <3
    ładna stylizacja, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie stylizacje :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, czas w szkole szybko mija, oby jak najlepiej :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówka, buty cudowne ! ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda :) rewelacyje połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestawik - zwłaszcza torba i spodnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane, super koszulaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)
    Fajny filmik na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ! Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze przyznać, ze bardzo ciekawa stylizacja :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. mylife-tasia.blogspot.com Hejka super blog zapraszam też do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas tak strasznie szybko leci, ja dopiero co pamiętam rozpoczęcie roku szkolnego, albo wakacje, za którymi tak strasznie tęsknię. Masz naprawdę genialną narzutkę, strasznie mi się podoba!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit. ;) ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ah nie lubię takiej zmiennej pogodny ;/

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)
    http://klaudiasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że do tego outfitu pasowałby czarny top, ponieważ ten w azjatyckie wzory nie komponuje się z kratką :p ale to tylko moja opinia, ładne buty i spodnie :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. SLICZNIE ♥

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga -> http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak to prawda, ostatnio było tak gorąco, że najchętniej wskoczyłabym do basenu, niczym w wakacje :))
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, buty najlepsze *.* Super focie :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak ostatnio pogodę mamy bardzo zmienną, co niestety też wpływa na nasze samopoczucie. Te przejście między latem a jesienią jest najgorsze..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację pogoda zmienna, przez nią jestem chora :(
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń