wtorek, 27 października 2015

positive thought

Niby już jesień, a wieczory są ciepłe, rano kiedy idę do szkoły, jest dosyć zimno, mroźne powietrze. W niedziele mamy już listopad, nie lubię tego miesiąca, może dlatego, że kojarzy mi się z za duszkami i tym wszystkim. Jutro mam sprawdzian ze słówek, a nawet nie wiem skąd je wziąć i nie wiem jak to będzie. Przechodząc przez różne parki, cudownie wyglądają te kolorowe liście spadające z drzew na ziemię.






naszyjnik- Cndirect / bluzka- KLIK / narzuta- KLIK / spodnie- terranova / buty- Adidas Superstar

25 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! bardzo mi się podobają :-)) Buziaki!


    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piękna jesień jest bardzo przelotna. Za niedługo nie będzie już kolorowych liści. :/ Ładny naszyjnik. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w takich stonowanych kolorkach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna narzutka ;)
    U mnie wieczorami nie jest najcieplej, w południe kiedy świeci słońce jest ok, ale jak słonko zachodzi to szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, jesienna stylizacja :)
    Śliczny płaszcz!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja. Podobasz mi się w takich barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie takiego wahania pogody- wychodzę i jest mi zimno, a wracam to za ciepło- nigdy nie wiem jak sie wtedy ubrać, zeby było akurat haha
    Super zdjecia :)
    Mam nadzieje, ze jakoś dasz rade na tym sprawdzianie, trzymam kciuki:)

    Pozdrawiam:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja i super zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta narzutka i bluzeczka ;) Poklikałam. Poklikałabyś też u mnie w linki w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! A szczególnie ten naszyjnik i narzutka, są prześliczne *o*
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się :) Powodzenia na sprawdzianie :) poklikałam
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna koszulka. Poklikałam . <3
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny łańcuszek ;3

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udana stylizacja!
    Ja jutro mam sprawdzian ze słówek :(
    MaybeMimi - zapraszam- klik ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje październik jest jedym z takich smutniejszych miesiecy, jedak najbardziej kolory pod zględem natury
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska stylizacja! Bardzo podoba mi się Twój naszyjnik :*
    W wolnej chwili zapraszam:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia, śliiiczna sukienka! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja i fajne zdjęcia :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy post ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna narzutka :D
    super wyglądasz :D
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia !!
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń