poniedziałek, 17 kwietnia 2017

follow my lead

Nie lubię dodawać postów bez pisania, niestety ostatnio często mi się zdarza, ale od maja będę starać się dodawać wszystko inaczej, bo mam praktyki i więcej czasu. A 15 maja już będzie leciał trzeci rok bloga coś cudownego, dla mnie dużo, bo robię co uwielbiam! 
Początek wiosny, pogoda była słoneczna, cieplutko, a przez ostatni czas pochmurnie, pada i może przez te zmiany pogody ostatnio tak dziwnie się czułam, smutno mi było, nie miałam na nic ochoty ani chęci, ale na szczęście już lepiej. 





okulary- BornPrettyStore / bluzka- KLIK / bomberka- Stradivarius






bluza- KLIK / spodnie- KLIK / buty- Air Jordan 

16 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie w takim zestawieniu, a przez tytuł znów będę miałą faze na ta piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny look! Świetna bomberka. O to już długo blogu jeszcze ;) ja w grudniu będę świętować 3 lata mojego bloga:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny look! Świetna bomberka. O to już długo blogu jeszcze ;) ja w grudniu będę świętować 3 lata mojego bloga:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja bardzo w moim stylu, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurteczka, cudne zdjęcia
    Mokrego dyngusa :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienia i stylizacja miazga :)

    http://reggae-karolina.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie, ten styl skojarzył mi się z Kylie Jenner :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow 3 latka to długo...
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jestem zachwycona całym twoim blogiem i tym postem! Jak byś mogła wpaść do mnie to zapraszam http://patrycjarzebska.blogspot.com/ , obserwuję z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna luźna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :D Chcę twoje okulary.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń